ДЕНЬ 2. ЩО ТАКЕ
ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ?
1. Вітання
Усміхнися всім
навколо: небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
день тобі веселим буде!
Привітатися
будь-яким улюбленим способом, побажавши одне одному гарного дня.
2. Обмін
інформацією. Тема дня «Що таке тайм-менеджмент?»
· Вправа
«Мозковий штурм»
— Хто з вас чув
слово тайм-менеджмент? Що воно означає?
Це слово справжніх
бізнесменів. У перекладі з англійської мови time management означає керувати
часом. Нам відомо, що керувати часом неможливо, але можна навчитися
організовувати свій час. Тож почнімо вчитися тайм-менеджменту.
— Як ви ставитеся
до крадіжки ваших грошей?
Уявіть, що кожен
із вас має банківський рахунок, на який щоранку надходить певна сума грошей.
Але щовечора банк забирає з вашого рахунка все те, що ви не змогли витратити за
день. Що б ви робили? Використовували б усе до копійки, правда?
Кожен із нас має
такий банк — це ЧАС. Уранці ви отримуєте його, щоночі час, що ви не
використали, втрачається. Він не переноситься на наступний день, бо щоранку для
вас відкривається новий рахунок, а щоночі все невикористане згорає.
Тож потрібно
використовувати з користю кожну хвилину свого часу.
Час — це ще більша
цінність, ніж гроші. Нам потрібно щонайшвидше це зрозуміти. Навчившись берегти
свій час, ви навчитеся робити більше, ніж ви встигаєте й станете успішною
людиною.
«Тайм-менеджмент —
це мистецтво управління не тільки своїм часом, але й життям у цілому» (Браян
Трейсі).
· Слухання
й обговорення вірша «Пізній візит»
Зайчик цілий день
чекав
На появу їжака.
Той пообіцяв:
«Заскочу!» —
Аж приходить серед
ночі...
— Ти пробач, що
так спізнився
Цілий день я
провозився!
— Що ж ти, їжачку,
робив?
— Я... маринував
гриби!
— Ет, гриби
маринував,
Значить, час не
марнував...
Я ж у ліс не міг
піти,
Бо чекав, що
прийдеш ти!
Б. Бойко
— Як провів свій
час зайчик?
— А їжачок?
— Хто з них уміє
по-справжньому поважати свій час?
— Чи поважає
їжачок чужий час?
· Фантастичні
перетворення
— Уявіть, що ви —
Чарівник, який може зупиняти час. Ваші дії?
3. Групове заняття
· Гра-змагання.
Робота в парах
Перед дітьми —
пісковий годинник, на парті — три кольорові олівці.
Завдання: протягом хвилини розфарбувати квіточки
так, щоб кожна наступна квітка була іншого кольору.
— Хто впорався із
завданням?
— Скільки квіточок
намалювали?
— Чи важко було
порозумітися?
· Робота в
групах
— Поясніть
прислів’я.
1-ша група. Бережи
час — його за гроші не купиш.
2-га група. Час —
не кінь: його не підженеш і не зупиниш.
3-тя група.
Згаяного часу і конем не доженеш.
4. Теми для
щоденника вражень
□ Що я знаю про
тайм-менеджмент?
□ Я намагаюсь не
гаяти час.
□ Розпорядок дня у
моїй родині.
Немає коментарів:
Дописати коментар