Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

понеділок, 5 серпня 2019 р.

День 2 ЩО ТАКЕ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ?


ДЕНЬ 2. ЩО ТАКЕ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ?
1. Вітання
Усміхнися всім навколо: небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково день тобі веселим буде!
Привітатися будь-яким улюбленим способом, побажавши одне одному гарного дня.
2. Обмін інформацією. Тема дня «Що таке тайм-менеджмент?»
· Вправа «Мозковий штурм»
— Хто з вас чув слово тайм-менеджмент? Що воно означає?
Це слово справжніх бізнесменів. У перекладі з англійської мови time management означає керувати часом. Нам відомо, що керувати часом неможливо, але можна навчитися організовувати свій час. Тож почнімо вчитися тайм-менеджменту.
— Як ви ставитеся до крадіжки ваших грошей?
Уявіть, що кожен із вас має банківський рахунок, на який щоранку надходить певна сума грошей. Але щовечора банк забирає з вашого рахунка все те, що ви не змогли витратити за день. Що б ви робили? Використовували б усе до копійки, правда?
Кожен із нас має такий банк — це ЧАС. Уранці ви отримуєте його, щоночі час, що ви не використали, втрачається. Він не переноситься на наступний день, бо щоранку для вас відкривається новий рахунок, а щоночі все невикористане згорає.
Тож потрібно використовувати з користю кожну хвилину свого часу.
Час — це ще більша цінність, ніж гроші. Нам потрібно щонайшвидше це зрозуміти. Навчившись берегти свій час, ви навчитеся робити більше, ніж ви встигаєте й станете успішною людиною.
«Тайм-менеджмент — це мистецтво управління не тільки своїм часом, але й життям у цілому» (Браян Трейсі).
· Слухання й обговорення вірша «Пізній візит»
Зайчик цілий день чекав
На появу їжака.
Той пообіцяв: «Заскочу!» —
Аж приходить серед ночі...
— Ти пробач, що так спізнився
Цілий день я провозився!
— Що ж ти, їжачку, робив?
— Я... маринував гриби!
— Ет, гриби маринував,
Значить, час не марнував...
Я ж у ліс не міг піти,
Бо чекав, що прийдеш ти!
Б. Бойко
— Як провів свій час зайчик?
— А їжачок?
— Хто з них уміє по-справжньому поважати свій час?
— Чи поважає їжачок чужий час?
· Фантастичні перетворення
— Уявіть, що ви — Чарівник, який може зупиняти час. Ваші дії?
3. Групове заняття
· Гра-змагання. Робота в парах
Перед дітьми — пісковий годинник, на парті — три кольорові олівці.
Завдання: протягом хвилини розфарбувати квіточки так, щоб кожна наступна квітка була іншого кольору.
— Хто впорався із завданням?
— Скільки квіточок намалювали?
— Чи важко було порозумітися?
· Робота в групах
— Поясніть прислів’я.
1-ша група. Бережи час — його за гроші не купиш.
2-га група. Час — не кінь: його не підженеш і не зупиниш.
3-тя група. Згаяного часу і конем не доженеш.
4. Теми для щоденника вражень
□ Що я знаю про тайм-менеджмент?
□ Я намагаюсь не гаяти час.
□ Розпорядок дня у моїй родині.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків