ДЕНЬ 3 ЯК
УСЕ ВСТИГАТИ?
1. Вітання
· Вправа
«Я — сонце»
— Діти,
привітаймося із сонячними промінцями та перетворімося на маленькі сонечка.
Я — маленьке
сонце. Я прокидаюся. Я умиваюся. Я розчісую свої промінці й піднімаюся вільно,
урочисто.
Я — велика Куля. У
мене є багато тепла й світла.
Я — велике Сонце.
Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я
посміхаюся від щастя дарувати тепло.
— Діти, який у вас
став настрій?
— Пропоную з таким
настроєм провести цей шкільний день та отримати задоволення від власних
успіхів.
2. Обмін
інформацією. Тема дня «“Жаба на сніданок”, або Як усе встигати?»
— Діти, чи є у вас
справи, що вам не дуже хочеться робити? Назвіть їх.
— Існує вислів:
«З’їж свою жабу на сніданок». Звісно, не потрібно купувати живих жаб і
розводити їх, щоб зранку по одній ковтати. Насправді, це означає: якщо ти хочеш
чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть
значно легшими. У списку невідкладних завдань у вас напевно приховано чимало
таких «жаб». Однак, з певних причин часто ви відкладаєте їх на потім. Саме час
розібратися з усіма цими справами. Щойно ви навчитеся це робити, то виявите, що
стали успішною людиною.
· Гра
«Поділися своєю “жабою”»
На дошці
прикріплено тарілку. У кожного учня на парті — вирізана з паперу маленька
жабка. Діти прикріплюють свою жабку та розповідають про важливу справу, що їм
необхідно зробити сьогодні.
— Успішні люди
вміють розв’язувати найважливіші завдання, не відволікаючись на сторонні
заняття.
— Що вас може
відволікти від виконання вашої справи? (Телевізор, комп’ютер, друзі,
іграшки, лінощі...)
— Чи можна цьому
зарадити? Як?
· Гра
«Рука до руки»
Для гри потрібна
непарна кількість дітей. Учитель вимовляє: «Рука до руки! Усі міняються
місцями!». І всі учасники гри, зокрема вчитель, повинні знайти собі пару,
торкнутися з партнером руками. Той, хто залишився без пари, стає ведучим.
Рекомендується віддавати оригінальні команди, наприклад: «Мізинець до мізинця»,
«Вухо до вуха», «П’ята до п’яти» та ін.
3. Групове заняття
· Гра-змагання
Кожна група
отримує розрізаний малюнок діяльності дитини (сидить за партою, грається на
вулиці, лежить у ліжку тощо), що потрібно скласти протягом 1 хв. Учитель
наголошує на необхідності виконати завдання в цей проміжок часу.
— Чи легко було
впоратися із завданням?
— Чи достатньо
було часу? Що заважало?
4. Теми для
щоденника вражень
□ Для мене
найважче...
□ Щоб усе
встигати, я буду...
□ Моя улюблена
справа.
Немає коментарів:
Дописати коментар