Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

понеділок, 5 серпня 2019 р.

День 3 "Як усе встигати?"


ДЕНЬ 3  ЯК УСЕ ВСТИГАТИ?
1. Вітання
· Вправа «Я — сонце»
— Діти, привітаймося із сонячними промінцями та перетворімося на маленькі сонечка.
Я — маленьке сонце. Я прокидаюся. Я умиваюся. Я розчісую свої промінці й піднімаюся вільно, урочисто.
Я — велика Куля. У мене є багато тепла й світла.
Я — велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.
— Діти, який у вас став настрій?
— Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день та отримати задоволення від власних успіхів.
2. Обмін інформацією. Тема дня «“Жаба на сніданок”, або Як усе встигати?»
— Діти, чи є у вас справи, що вам не дуже хочеться робити? Назвіть їх.
— Існує вислів: «З’їж свою жабу на сніданок». Звісно, не потрібно купувати живих жаб і розводити їх, щоб зранку по одній ковтати. Насправді, це означає: якщо ти хочеш чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть значно легшими. У списку невідкладних завдань у вас напевно приховано чимало таких «жаб». Однак, з певних причин часто ви відкладаєте їх на потім. Саме час розібратися з усіма цими справами. Щойно ви навчитеся це робити, то виявите, що стали успішною людиною.
· Гра «Поділися своєю “жабою”»
На дошці прикріплено тарілку. У кожного учня на парті — вирізана з паперу маленька жабка. Діти прикріплюють свою жабку та розповідають про важливу справу, що їм необхідно зробити сьогодні.
— Успішні люди вміють розв’язувати найважливіші завдання, не відволікаючись на сторонні заняття.
— Що вас може відволікти від виконання вашої справи? (Телевізор, комп’ютер, друзі, іграшки, лінощі...)
— Чи можна цьому зарадити? Як?
· Гра «Рука до руки»
Для гри потрібна непарна кількість дітей. Учитель вимовляє: «Рука до руки! Усі міняються місцями!». І всі учасники гри, зокрема вчитель, повинні знайти собі пару, торкнутися з партнером руками. Той, хто залишився без пари, стає ведучим. Рекомендується віддавати оригінальні команди, наприклад: «Мізинець до мізинця», «Вухо до вуха», «П’ята до п’яти» та ін.
3. Групове заняття
· Гра-змагання
Кожна група отримує розрізаний малюнок діяльності дитини (сидить за партою, грається на вулиці, лежить у ліжку тощо), що потрібно скласти протягом 1 хв. Учитель наголошує на необхідності виконати завдання в цей проміжок часу.
— Чи легко було впоратися із завданням?
— Чи достатньо було часу? Що заважало?
4. Теми для щоденника вражень
□ Для мене найважче...
□ Щоб усе встигати, я буду...
□ Моя улюблена справа.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків