ДЕНЬ 3. ДЛЯ ЧОГО
ПОТРІБНІ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ?
1. Вітання
· Вправа
«Оголошення»
Дітям пропонують
уявити, що вони дають оголошення про себе в газету. Воно повинно бути стислим,
але містити найголовнішу інформацію (найкращі свої якості.)
2. Обмін інформацією.
Тема дня «Для чого потрібні правила дорожнього руху?»
· Слухання
вірша «Азбука міста»
Місто, в якому ми
з тобою живем,
Можна по праву
зрівнять з букварем.
Азбука вулиць,
розкрившись для нас,
Місто уроки дає
повсякчас.
Ось вона, азбука,—
треба всю знать, —
Вздовж тротуару,
глянь, знаки стоять.
Азбуку міста завчи
до ладу,
Щоб не потрапити
раптом в біду!
— Про яку азбуку
йдеться у вірші?
— Коли вулицями
почали рухатися автомобілі, тролейбуси, автобуси, то їм потрібно було дати
мову. Коли людина вчиться читати, їй показують букви. З них складають слова, зі
слів — речення. У дорожньої мови також є букви — знаки. Але їх не потрібно
складати у слова. Один знак, одна дорожня буква означає цілу фразу — дорожній
сигнал. Ці сигнали бувають різними. Одні попереджують водія або пішохода про
небезпеку, інші — забороняють рух. Є знаки, за допомогою яких можна дізнатися,
де можна отримати певну послугу.
Пропоную вашій
увазі відео. У ньому ми розглянемо знаки дорожнього руху та правила безпеки
дітей на дорозі.
Перегляд відео
«Увага! На дорозі — діти! Правила дорожнього руху»
(https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY).
· Гра «Так
чи ні?»
— Зараз я
перевірю, чи уважні ви пішоходи. На мої запитання відповідайте «Так» або «Ні».
□ На червоне
світло — проїзду немає? (Так.)
□ Щоразу, йдучи
додому, граємо ми на бруківці? (Ні.)
□ Якщо ви дуже
поспішаєте, то перед транспортом біжите? (Ні.)
□ Ми завжди
переходимо дорогу тільки там, де перехід? (Так.)
□ Ми біжимо вперед
так швидко, що не бачимо світлофора? (Ні.)
□ На дорозі дуже
весело грати, м’яч у ворота забивати? (Ні.)
3. Групове заняття
· Гра
«Дорожній алфавіт»
Діти отримують
аркуші з літерами алфавіту. На кожну букву потрібно придумати слово, пов’язане
з правилами дорожнього руху, та скласти коротку розповідь. (А — автобус, б —
бус, в — велосипед...)
4. Теми для
щоденника вражень
□ Я дотримую
правил дорожнього руху.
□ Моя пригода на
дорозі.
□ Дорожній знак,
який би я створив(ла).
Немає коментарів:
Дописати коментар