ДЕНЬ 1. ЧОМУ ВАРТО ЗАЙМАТИСЯ ФІЗКУЛЬТУРОЮ
ЧИ СПОРТОМ?
1. Вітання
Діти утворюють коло.
— Поміняйтеся місцями з тими, хто:
□ сьогодні поснідав;
□ займається у спортивних секціях;
□ робить ранкову зарядку;
□ зараз почувається здоровим;
□ одягнений у спідничку;
□ носить окуляри;
□ уважає, що здоров’я — це не тільки
відсутність хвороб, але й гарний настрій.
2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому варто
займатися фізкультурою чи спортом?»
— Усі ми знаємо, що рух — це життя. Із
моменту, коли народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою.
Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися. Адже недарма кажуть: «У
здоровому тілі — здоровий дух!». Бо якщо в нас нічого не болить, то нам і світ
у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки здорова
людина може бути успішною, заможною, жити щасливо. А щоб бути здоровим,
потрібно любити спорт і займатися фізичними вправами.
Хто з фізкультурою на «ти»,
В житті досягне він мети,
Бо в спорті — міць та сила
І для душі, й для тіла.
Звучить пісня «Фізкультура» (муз. Ю.
Чічкова, сл. З. Петрової).
· Вправа «За здоров’я дякуємо
ранковій зарядці»
Показ комплексу вправ для ранкової
гімнастики.
· Гра «Ми йдемо полювати на лева»
— Ми йдемо полювати на лева! (Упевнений
хід по колу.)
— Не боїмося ми нічого! (Заперечні рухи
руками.)
— Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна
ходьба з високим підніманням колін.)
— Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль!
(Рухи імітують плавання.)
— Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне
тупотіння.)
— Ой, а це що? Це дорога навпростець! (Упевнена
ходьба по колу.)
— Ой, а це хто? Такий великий! (Показують
який.) Такий пухнастий! (Показують руками, ніби погладжуючи.)
— Ой, та це ж лев! (Показують, як
злякалися.)
— Побігли додому! Через поле! Туп! Туп!
Туп! (Тупають.)
— Через море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні
рухи.)
— Через болото! Чав! Чав! Чав! (Ходьба
з високим підніманням колін.)
— Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми
молодці! (Показують жестами і мімікою.)
— Які ми хоробрі! (Показують мімікою.)
— Похвалимо себе! (Погладжують себе по
голові.)
3. Групове заняття
· Вправа «Віддай спорту час, а
взамін отримай здоров’я»
Учні об’єднуються у групи. Кожна з них
отримує завдання: створити колаж про вплив спорту на здоров’я. Діти,
використовуючи аркуші паперу, маркери, фломастери, кольоровий папір, картинки,
створюють, а потім презентують свою роботу.
4. Теми для щоденника вражень
□ Спорт у моєму житті.
□ Мама, тато, я — спортивна сім’я.
□ Мій улюблений вид спорту.
Немає коментарів:
Дописати коментар