Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

неділя, 4 серпня 2019 р.

Які риси характеру розвиває спорт?


ДЕНЬ 2. ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ РОЗВИВАЄ СПОРТ?
1. Вітання
· Вправа «Подаруй усмішку»
Усміхнемось сонечку:
«Здрастуй, золоте!»
Усміхнемось квіточці:
Хай вона цвіте!
Усміхнемось дощику:
«Лийся, мов з відра!»
Друзям усміхнемося,
Бажаємо всім добра!
2. Обмін інформацією. Тема дня «Які риси характеру розвиває спорт?»
Стадіон, басейни, корти —
Атрибути, знані спорту,
Боротьби, змагань, наснаги,
Сили, спритності й відваги.
Протиборство, перемоги —
Спортом пройдені дороги.
Успіх, результат, медалі,
Сльози, гімн на п’єдесталі,
Праця, піт і тренування —
Підсумовує старання
Новий світовий рекорд,
Тож приймай вітання, СПОРТ!
— Ми щодня чуємо знайомі слова «фізкультура» і «спорт». Як ви вважаєте, яка між ними різниця?
— Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні. Спортом займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров’я, але й на характер.
Спорт допомагає нам швидше орієнтуватися у складних ситуаціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це необхідно, виправдано. Крім цього, тренуючись у колективі, людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника. Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за високі результати допомагає спортсменові бути переможцем у житті.
Звучить пісня «Старт і фініш» (муз. О. Злотника, сл. О. Вратарьова).
· Гра «Упіймай значення спорту»
— Чи добре ви знаєте, навіщо потрібен спорт? Поплескайте в долоні, якщо почуєте правильне твердження.
□ Заняття спортом зміцнює імунітет;
□ отримуємо міцний здоровий сон;
□ ведемо малорухливий спосіб життя;
□ виробляємо волю та дисципліну;
□ часто хворіємо;
□ підтримуємо себе у формі;
□ люди об’єднуються в одну спільноту.
· Творча гра «Показуха»
Діти за допомогою пантоміми показують певний вид спорту, а решта — відгадують.
3. Групове заняття
· Гра-естафета «Хто швидше?»
Учні об’єднуються у 2 команди, які утворюють колони. Попереду кожної колони стоїть направляючий. За сигналом учителя направляючі біжать до призначеного місця, повертаються назад і передають естафету дотиком руки наступному гравцеві.
Перемагає команда, гравці якої швидше закінчать естафету.
4. Теми для щоденника вражень
□ Моя сім’я любить активний відпочинок.
□ А я найбільше люблю...
□ Які б спортивні секції я відвідав(ла).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків