Аналіз
виховної роботи, проведеної в 3 класі в І семестрі 2024-2025 н. р.
Основною метою виховної
діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в
колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю,саморозвитку ,дозволяв би
дітям легко освоїтись у своєму виховному просторі , спонукав би їх до
діяльності , яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом
.
Виховання людини -
громадянина, що вміє адаптуватися в сучасному світі, здатність знайти своє
місце в ньому, самостійно приймати рішення, висловлювати свою думку, творчо
мислити, -основні завдання, які поставлені
на 2024 -2025 навчальний рік у 3 класі.
Завдання планування виховної роботи на І семестр у 3 класі
реалізовані, проводилися заходи згідно сітки по формуванню цінностей.
Протягом I семестру велася виховна робота ,
яка поєднувала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи з метою
подальшого згуртування колективу учнів класу. Для цього використовувалися бесіди , години
спілкування, челенджі, квести, вікторини, створення колажів та ін.
З метою формування
ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно -
патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних
подій нашої держави і села проводились різноманітні заходи, серед яких: Перший
урок у 3 класі у 2024-2025 навчальному році "Перемагає той, хто
пам'ятає", до тижня фізкультури та
спорту - челендж «Спорт- основа здорового
способу життя» , квест 21 вересня - Міжнародний день миру, година спілкування
"Трагедія Бабиного Яру - в серці українського народу", година спілкування
"Дякуємо Вам, захисники!" , привітання захисників з Днем захисника України!, створені
малюнки «З_Днем Захисника України !», здобувачі освіти взяли участь в олімпіаді
імені П. Яцика, до свята «День української писемності», квесті до «Міжнародного
дня толерантності», в Годині пам’яті «1000 днів незламності України» .
З метою виховання любові до
рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до українського
народу, бажання розмовляти рідною мовою та формування розуміння того, що
українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна,
як держава, діти об’єдналися у групи та
разом з батьками прийняли участь у проєкті , виготовивши до Дня
української писемності та мови цікаві творчі лепбуки. Також до цієї події провели вікторину «Наша
мова калинова». Діти прийняли участь в акції «16 днів проти насильства» .
Наші здобувачі освіти взяли
участь у конкурсі, присвяченому 33-ій річниці Незалежності України «Україна починається
з тебе». Виконуючи завдання конкурсу, школярі
дізналися безліч цікавинок про діячів
минулого та наших сучасників, відомих як в Україні, так і за її межами та
здобули відзнаки. Переможцями стали : Божко Н., Кудлай С., Петренко А., Полуда
Є., Сова О.. Отримали гарні перемоги та змогли
проявити цікавість до історії
України, доповнити свої знання в конкурсі «Захисники та захисниці» : Петренко А.,
Полуда Є, Довбиш А, Мамон Д., Рижик Я., Сова О., Брус М.
Учні 3 класу Малий Б., Сова О.,
Полуда Є, Паливода П. зайняли перші місця в номінації "Художнє читання"
на Всеукраїнському творчому конкурсі «День українського козацтва» . До Дня української
писемності та мови наші учні Брус М.,
Жукова С., Малий Б, Полуда Є., Кудлай С., Петренко А., Купченко В. взяли участь
у Всеукраїнському конкурсі "Слово
до слова " та отримали гарні результати, покращуючи рівень володіння
українською мовою. 13 листопада відзначили на годині спілкування День доброти.
Проведений
урок, на якому було інформовано
учнів (у
доступній для дітей формі) про події
та факти 1932-1933 років. Діти з цікавістю слухали розповідь і переглянули
відеофільм про голодомор.
Завдання Всеукраїнського конкурсу
до Дня Гідності та Свободи допомогли
школярам Жуковій С., Кудлаю С, Мамону Д., Петренко А., Полуді Є., Рижику
Я., Сові О. з'ясувати значення понять «гідність», «свобода», «відповідальність»,
більше дізнатися про те, як зароджувалося народовладдя в Україні, й доповнити
своє уявлення про обов'язки та права громадян.
Потрібно відзначити активну
участь та перемогу Паливоди Поліни, Полуди Єви, Мамона Дениса у Всеукраїнському
конкурсі до Дня Святого Миколая. Також учні класу активно долучилися до онлайн
привітання з Днем Святого Миколая, виготовили подарунки, листівки, створили
малюнки.
А до Різдва здобувачі освіти створили в закладі цікаву «Різдвяну казку», підготували та
розповідали колядки.
Цікаві виступи та творчі роботи підготували
Назаров М. Полуда Є. та Паливода П. на Всеукраїнський творчий конкур «Новорічна
казка» . Вони були відзначені дипломами переможців.
А в інтернет- конкурсі «Зимові свята»
взяли активну участь Кудлай Станіслав, Мамон Денис, Полуда Єва, Петренко
Артем, Рижик Ярослав та змогли дізнатися багато нового про українські зимові
традиції, сформували цікавість до їх вивчення , зуміли краще зрозуміти значення
кожного свята та повірили в різдвяну казку і відповідно отримали відзнаки.
Ціннісне ставлення до
сім’ї реалізовувалося в процесі бесід, розповідей, розв’язків
ситуативних завдань («Значення родини для мене», «Сімейні традиції», «Любов та
взаєморозуміння в сім’ї»).
З метою формування
ціннісного ставлення до природи з учнями класу ведуться спостереження
за сезонними змінами у природі, складаються правила поведінки в природі, хвилинки –
милування, хвилинки-цікавинки, хвилинки-роздуми «Хто кому потрібний у природі?»,
тематичні бесіди: «Життя птахів восени», «Які турботи
приносить людям осінь?», «Допоможемо зимуючим птахам».
Заслуговує уваги участь і
перемога в ІІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької
творчості «Чарівна осінь» Паливоди Поліни та Полуди Єви . Наші юні митці поділилися
зі світом своїм баченням чарівної української осені на Всеукраїнському
творчому конкурсі «Чарівна осінь» на
освітньому порталі «Алаба» та зайняли перші місця !
На ІІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості
до Всесвітнього дня тварин «Наші друзі» в номінації «Художнє читання» Полуда
Єва зайняла почесне І місце.
Формуванню ціннісного
ставлення до мистецтва сприяють : участь в
творчих конкурсах, проєктах, зокрема, долучення до Національного тижня дитячого читання, який
проходив під гаслом “Світло історій”. Для дітей час зимових свят настає період
відкриття чарівних історій, де оживають казкові герої та захопливі пригоди, що
пробуджують віру в добро й чудеса. Петренко Артем прочитав цікаву казкову історію
Валько "Дивовижне Різдво", Паливода Поліна та Довбиш Артем прочитали
цікаву казкову історію Лесі Кічури "Різдвяне дерево маленької Ельфі"
та рекомендували познайомитись із книгою
іншим читачам, створивши творчі буктрейлери.
Ціннісне ставлення до праці ґрунтувалося на виробленні
практичних навичок упорядкування
робочого місця, самоврядування, догляд за кімнатними рослинами, виготовлення
подарунків до Різдва, Нового року, прикрашання
своєї кімнати до свята.
Зокрема, ціннісне ставлення до особистості, індивідуальна робота з учнями та охорона здоров'я відбувалося
через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих
технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ,
пальчикової гімнастики, музикотерапія, психологічні розминки), через проведення бесід та інструктажів з техніки безпеки з
метою профілактики дитячого травматизму, індивідуальні
поради щодо проведення вільного часу, проведення тематичних
годин спілкування : «28 вересня
- Всесвітній День боротьби зі сказом», « Сам удома», Єдиний національний урок «Безпечна
дорога додому» та ін.
В класі постійно створюю атмосферу
для розвитку інтелектуальних вмінь та навичок. Зокрема, учні систематично
беруть участь в інтернет-олімпіадах «На урок»,
Міжнародному освітньому конкурсі «Олімпіс», «Кенгуру». В сінній сесії на
олімпіадах високі результати показали : Полуда Є, Петренко А., Кудлай С.,
Довбиш А., Паливода П., Петренко А., Брус М. Слід відзначити гарні результати і
досягнення в Міжнародному освітньому конкурсі "Олімпіс-2024. Осіння
сесія" Петренка Артема та Полуду Єви.
Значне місце у діяльності класовода займає робота з батьками. В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними
включає в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські
збори, активне залучення батьків до участі в класних заходах, проєктах.
Необхідно систематично створювати умови
для саморозвитку , самоствердження , самореалізації кожного учня , де він може
виявити не тільки інтелектуальну , а й соціальну компетентність.
Класний
керівник : Ніколенко Н.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар