Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

пʼятниця, 16 серпня 2019 р.

Ранкова зустріч «Ми ,ти і я – одна дружня сім’я»


Тема:     Ранкова зустріч «Ми ,ти  і я – одна дружня сімя»
Мета   встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій иховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.

                                                Хід зустрічі
                             
 I.       Організаційний момент.
1.  Ранкове вітання
 Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: "Добрий день!"
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
"Добрий день!"
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень - дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
2. Гра«На що схожий настрій».
Для проведення  гри краще разставити детей по колу і  запропонувати продовжити фразу «Мій  настрій  сьогодні схожий на…».. Щоб  показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення,  зясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також  запропонувати дітям допомогти  своїм однокласникам покращити  настрій.
3Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».
Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). 
                                       
ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:
Визначення дати:
          а)число місяця:
- Відгадайте віршовану загадку  і  ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.
 Загадка .
Мишка в полі працювала,
Зернечко пшеничне залюбки збирала.
Шість зернини вона знайшла,
Потім – ще чотири.
Поки в нірку їх несла –
Три зернини загубила.
Хто тепер з вас відповість,
Скільки мишка зерен з’їсть?  
( 6+4-3=7)
б) назва місяця:
-      Яка зараз пора року? (Осінь.)
-   Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).
- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.
Сіє дощик. Листя жовкне.
Це десятий місяць —
( жовтень.)

ІІІ.    ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ
Гра «Чарівні окуляри»
Вчитель.
Я хочу навчити вас новій грі. В середині кола у якому стоять діти  чарівний і загадковий простір. Людина , яка там знаходиться стає значущою ,прекрасною,милою . Вона заслуговує комплементів. Діти  глядячи їй у вічі  ,від душі висловлюють  щирі ,добрі ,ласкаві слова,  знаходить тільки позитивні речі про неї. А допомагають їм у цьому «чарівні окуляри». Той, хто всередині кола дивлячись у вічі дітей промовляють такі слова: «Наяву , а не в вісні , що прекрасного в мені?». Після прослуховування комплементів , називає найбільш вдалі . Автор цих комплементів встає в середину кола і гра продовжується.
  
V. Підсумок зустрічі:
- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :
Живіть, радіючи кожному дню!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків