Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

понеділок, 18 травня 2020 р.

19 травня Наші уроки

Читання 
19 травня
Читання
Тема : Борис Вовк «З днем народження , Ягідко !»
І. Організація до заняття.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.    Мовленнєва розминка.
1.    Перевірка знань минулого уроку.

-         Яке оповідання ми читали минулого разу?
-         Хто був зеленим скрипалем?
-         Що здивувало Ярка?
-         Прочитайте твір за абзацами. Спробуйте переказати прочитане .
-         Які елементи казковості містить текст?
-         Яка основна думка твору?
ІІІ.  Оголошення теми .
Відгадайте загадку.
• На деревах вишеньки,
А в траві — сунички.
Сонечко із висоти
 Нам цілує щічки.
Вся земля теплом зігріта,
Бо до нас приходить. (літо).
— Сьогоднішній Урок ми присвячуємо чудовій порі року — літу.
— Чи любите ви літо?
— За що ви його любите?
-         Які дари дарує нам літо?
-         Назвіть ягоди, які приносить нам літечко?
-         Ми сьогодні прочитаємо казку Бориса Вовка «З днем народження, Ягідко!» і дізнаємось про ще про цікаві і досить знайомі нам ягоди.
ІV. Робота над матеріалом уроку.
1.    Перше читання тексту напівголосно. «Бджілка».
-         Про що розповів автор у творі?
-         Що вас здивувало?
-         Про які ягоди йшлося в казці?
2.    Читання за абзацами.
-         Чому зраділа Ягода?
-         Над чим міркувала Ягода?
-         Про що попросила Ягода Пушинку?
-         Які гості зібралися на день народження Ягідки?
-         Яким транспортом вони скористалися?
-         Що здивувало Ягоди і обурило Помідора та Баклажана?
3.    Читання твору в особах.
-         Назвіть героїв твору.
-         Прочитайте з рідними казку в особах, передаючи настрій героїв.
V. Узагальнення і систематизація знань.
- Який твір ми сьогодні читали?
- Яка тема твору?
- Де народилася ягідка?
— Хто допоміг ягідці зібрати гостей на день народження?
— Хто і як з’явився на день народження ягідки?
-         Складіть план до твору .

 Математика











Українська мова 

Діагностична робота  Дата________________________________________


Уч_____________ _ 2-     класу


_________________________________________________
(Прізвище ,ім’я)


1. Уважно прочитай текст та виконай завдання .




Перекинута шпаківня. Ліна Костенко

Плаче шпак уранці після зливи,
де шумлять на греблі явори,
що шпаківню вітер чорногривий
перекинув денцем догори.

Борсаються бідні шпаченята,
як його зарадити біді?
Кліпають із пітьми оченятами:
– Випадемо, татку, що тоді?

Ще якби їм день чи півторадні,
ще якби їм днів хоча б із п’ять!
Бо вони ще ж зовсім безпорадні –
падаючи, ще не полетять.

Як же, хлопці, хатку ви прибили,
що її порушили вітри?!
Плаче шпак уранці після зливи,
де шумлять на греблі явори…


2.  Твір Ліни Костенко «Перекинута шпаківня» це:

а) Казка                       б) Реклама                  в) Вірш
г) Верлібр
Напиши словами, даючи повну відповідь.

3.  Знайди у тексті речення із звертанням. Запиши.


4. Запиши  рядок , де записані ФОРМИ того самого слова:
   Плач, плаче , ,плачем 
   Заплакав, плач, плакса
    Плаче, плаксивий, ридання
5. Випиши  з  тексту СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ слова до слова ШПАК.


6. Встанови відповідність.

1. Борсаються,зарадити,порушили.                                   А)Іменники
2. Чорногривий,бідні,безпорадні.                                      Б)Прикметники
3.Шпаченята,греблі,вітри.                                                    В)Дієслова



А
Б
В
1



2



3





7.  Познач ЗАКІНЧЕННЯ слів .

      Вітер, вітри.
             
                  Я досліджую світ 

Фізична культура 







 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків