Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

четвер, 14 травня 2020 р.

15 травня

Читання 
Тема : Ніна Бічуя «Зелений скрипаль».
І. Організація до уроку.
ІІ. Актуалізація знань .
1.     Мовленнєва  розминка.
«Небилиці»
Рі – рі – рі – стало диво у дворі
Би – би – би – занявкали голуби
Ли – ли – ли – горобці загавкали
Ув – ув – ув – пес хрюкнув
Іт- іт – іт – рудий кіт
Ув – ув – ув – до воріт шаснув
Ва – ва – ва – півень скочив на дрова
                        І замукав як корова
Ок – ок – ок – заквоктав бичок
Ри - ри – ри – туркотіли кури
Ці – ці – ці – нявкотіли вівці
Ли – ли – ли – поросята дзижчали
Та – та – та – зацвірінькали курчата
Ав – ав – ав – кінь гелготав
Ак – ак – ак – іржав гусак.
2.     Бесіда.
– Який останній розділ почали читати?
-         Який твір читали на минулого разу?
-         Що вас здивувало, коли ви прочитали оповідання?
-         Які почуття у вас виникали, коли ви прочитали текст?
-         Чому автор так назвав твір «Доброго ранку всім!»
-         Кому письменник задає запитання, чи можеш ти на них дати відповідь?
-         Назви ознаки всіх літніх місяців із минулої презентації?
-         Прочитай виразно оповідання з відповідною інтонацією, дотримуючись відповідних розділових знаків.
ІІІ. Оголошення нової теми.
-         Сьогодні ми прочитаємо цікавий твір Ніни Бічуї  «Зелений скрапаль».
ІV. Робота над новою темою.
1.     Знайомство з письменницею Ніною Бічуя.












1.     Перше читання тексту напівголосно. Ст. 140-141.

-         Яке враження у вас після прочитання оповідання?
-         Де відбувається подія, описана в творі?
-         Хто був зеленим скрипалем ?
2.     Повторне читання тексту.
-         Де знаходився Ярко ?
-         Кого помітив хлопчина?
-         Який був на вигляд коник?
-         До чого заслухався Ярко?
-         Чому виклало це зацікавлення в хлопчика?
3.     Виразне читання оповідання.
-         Яким ви уявили Ярка?
-         Як його можна назвати?( Допитливим, спостережливим, любителем природи).
-         Чи любите ви слухати звуки природи? Які саме?
-         А прочитай, які звуки почув Ярко?
-         Опишіть комаху коника (вуса, крильця, лапки).
-         Чому коник подарував хлопчикові сюрчання? Прочитай.

V. Закріплення матеріалу.

1. Хто сидів на траві й дивився,як хвилька несе листочок? 
А  Василько;
Б  Ярко
В  Оленка.

2.Хто вмостився на травинці біля хлопчика?
А маленький зелений коник;
Б маленьке цуценя ;
В  метелик.

3. Кого авторка називає зеленим скрипалем?
А  Ярка;
Б  польового коника;
В траву.

4.Що зачарувало Ярка?
А спів пташок;
Б шум вітру;
В як видобуває своє сюрчання зелений скрипаль.

5. Яким ти собі уявляєш хлопчика?
 А  спостережливим;
 Б  зацікавленим;
 В  сумним.

                                                Математика 

























Виконайте тести з математики до 17 травня до 19.00
Код доступу 646685
Використайте цей код,
відкривши посилання
Українська мова 
Діагностична робота
Списування 

Я досліджую світ 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків