Читання
Тема : Ніна
Бічуя «Зелений скрипаль».
І. Організація
до уроку.
ІІ. Актуалізація
знань .
1. Мовленнєва
розминка.
«Небилиці»
Рі – рі – рі – стало диво у дворі
Би – би – би – занявкали голуби
Ли – ли – ли – горобці загавкали
Ув – ув – ув – пес хрюкнув
Іт- іт – іт – рудий кіт
Ув – ув – ув – до воріт шаснув
Ва – ва – ва – півень скочив на дрова
І замукав як корова
Ок – ок – ок – заквоктав бичок
Ри - ри – ри – туркотіли кури
Ці – ці – ці – нявкотіли вівці
Ли – ли – ли – поросята дзижчали
Та – та – та – зацвірінькали курчата
Ав – ав – ав – кінь гелготав
Ак – ак – ак – іржав гусак.
2. Бесіда.
– Який останній розділ почали читати?
-
Який твір читали на минулого разу?
-
Що вас здивувало, коли ви прочитали
оповідання?
-
Які почуття у вас виникали, коли ви
прочитали текст?
-
Чому автор так назвав твір «Доброго
ранку всім!»
-
Кому письменник задає запитання, чи
можеш ти на них дати відповідь?
-
Назви ознаки всіх літніх місяців із
минулої презентації?
-
Прочитай виразно оповідання з
відповідною інтонацією, дотримуючись відповідних розділових знаків.
ІІІ. Оголошення нової теми.
-
Сьогодні ми прочитаємо цікавий твір Ніни
Бічуї «Зелений скрапаль».
ІV. Робота
над новою темою.
1. Знайомство
з письменницею Ніною Бічуя.
1. Перше
читання тексту напівголосно. Ст. 140-141.
-
Яке враження у вас після прочитання
оповідання?
-
Де відбувається подія, описана в творі?
-
Хто був зеленим скрипалем ?
2. Повторне
читання тексту.
-
Де знаходився Ярко ?
-
Кого помітив хлопчина?
-
Який був на вигляд коник?
-
До чого заслухався Ярко?
-
Чому виклало це зацікавлення в хлопчика?
3. Виразне
читання оповідання.
-
Яким ви уявили Ярка?
-
Як його можна назвати?( Допитливим,
спостережливим, любителем природи).
-
Чи любите ви слухати звуки природи? Які
саме?
-
А прочитай, які звуки почув Ярко?
-
Опишіть комаху коника (вуса, крильця,
лапки).
-
Чому коник подарував хлопчикові
сюрчання? Прочитай.
V.
Закріплення матеріалу.
1.
Хто сидів на траві й дивився,як хвилька несе листочок?
А Василько;
Б Ярко
В Оленка.
2.Хто
вмостився на травинці біля хлопчика?
А маленький
зелений коник;
Б маленьке
цуценя ;
В метелик.
3.
Кого авторка називає зеленим скрипалем?
А Ярка;
Б польового коника;
В траву.
4.Що
зачарувало Ярка?
А спів
пташок;
Б шум
вітру;
В як
видобуває своє сюрчання зелений скрипаль.
5.
Яким ти собі уявляєш хлопчика?
А спостережливим;
Б зацікавленим;
В сумним.
Математика
Українська мова
Діагностична робота
Списування
Я досліджую світ
Немає коментарів:
Дописати коментар