Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

четвер, 30 квітня 2020 р.

30 квітня
Урок математики
Тема : Ділення виду а:6.
І. Актуалізація опорних знань.
1. Повторіть таблицю множення на 6 за посиланням.



            2. Розв’язування задач.
Пляшки з газованою водою поставили в ящик таким чином, що вийшли 4 ряди по 6 пляшок. Скільки пляшок з водою поставили в ящик? Скільки пляшок у двох таких ящиках? Скільки їх у трьох ящиках?

Хор складається з чотирьох груп співаків: сопрано, альтів, тенорів і басів. У кожній групі 6 співаків. Скільки співаків у хорі?

З чотирьох кущів зняли по 5 помідорів, а з трьох кущів – по 6. Скільки помідорів зняли з усіх кущів?
На картині намальовано 4 корови, а овець – у 3 рази більше. Скільки всього тварин намальовано на картині?

3.ГРА «ДОБЕРИ ЧИСЛО»
4 · 8 = 4 · 9 – …
12 : 6 < 12 :  …    – 2
4 · 2 + 4 > 4 ·…
4 · 8 = 4 · 7 +…
4.Хвилинка каліграфії
Випишіть з ряду тільки ті числа, які є відповідями таблиці множення на 6.
8; 12; 14; 18; 21; 24; 26;
30; 34; 36; 42; 48; 54; 56.
ІІ. Оголошення теми та мети уроку.
-         Сьогодні ми будемо вивчати таблицю ділення на 6.
ІІІ. Робота над матеріалом уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Постановка і розв’язування  навчальної проблеми.
    1.
 - Порадьтеся і з ряду чисел записаних виписати ті, що діляться на 6.
       12,  24,  35,  42,  56,  18,  30,  39,  48,  36,  22,  54.
Кому важко було виконувати завдання?
    - Чому?
    - Отже, нам потрібно скласти таблицю ділення на 6.
    - Подумайте, що ж для цього потрібно зробити.
 (Так, пригадати таблицю множення на 6).
6•2=12 Ділимо добуток 12 на 6, дістанемо 2
6•3=18            18:6=3
6•4=24            24:6=4
6•5=30            30:6=5
6•6=36            Допишіть самостійно.
6•7=42
6•8=48
           6•9=54
-         Повторимо складену таблицю ділення на 6     2 рази.
-         - Як змінюються результати дій ?

2.     Завдання 5 , с.122. У таблиці множення числа 6 наступний добуток на 6 більший від попереднього добутку, а попередній – на 6 менший, ніж наступний
-         6 • 1 = 6,    а 6 • 2 = 6 •  1 + 6 = 6 + 6 = 12
-         6 • 2 = 12,  а 6 • 3 = 6 • 2 + 6 = 12 + 6 = 18
-         6 • 3 = 18,  а 6 • 4 = 6 • 3 + 6 = 18 + 6 = 24
-         6 • 4 = 24,  а 6 • 5 = 6 • 4 + 6 = 24 + 6 = 30
-         6 • 5 = 30,  а 6 • 6 = 6 • 5 + 6 = 30 + 6 = 36
-         6 • 6 = 36,  а 6 • 7 = 6 • 6 + 6 = 36 + 6 = 42
-         6 • 7 = 42,  а 6 • 8 = 6 • 7 + 6 = 42 + 6 = 48
-         6 • 8 = 48,  а 6 • 9 = 6 • 8 + 6 = 48 + 6 = 54
       3. Завдання 6  Намалюй 6 кіл, а трикутників — у 3 рази менше. Намалюй 6 трикутників, а квадратів — на 3 менше. Скільки всього фігур на рисунках?

Короткий запис №1
Кола — 6 фігур
Трикутники — ?, у 3 рази менше

Короткий запис №2
Трикутники — 6 фігур
Квадрати — ?, на 3 менше

Короткий запис №3
Кола — 6 фігур
Трикутники — 2 фігури

Трикутники — 6 фігур
Квадрати — 3 фігури

Всього — ?

Розв’язання
1) 6 : 3 = 2 (ф.) – трикутники
2) 6 – 3 = 3 (ф.) – квадрати
3) 6 + 2 + 6 + 3 = 17 (ф.) – всього фігур.
Завдання 7  Знайди периметр серветки, якщо її довжина — 6 см, а ширина — 4 см. Яка довжина квадратної серветки з таким самим периметром?

-         Що таке периметр ? Які 2 способи обчислення периметра прямокутника?
-         Р = (а+в)٠2
-         Р = а٠2+ в٠2
-         Обчисліть периметр прямокутника.
Рпр. =Ркв.
-         Як знайти периметр квадрата?
-         Р=а٠4
-         Як знайти сторону квадрата?
-         а =Р:4
-         Запишіть розв’язання.
V. Узагальнення й систематизація знань учнів.
1.Розв’язування прикладів
з коментуванням.
24 : 6 + 19
60 – 30 : 6
(98 – 44) : 6
74 – 42 : 6
48 : 6 – 42 : 6
18 : 6 + 12 : 6
2.Робота над задачею.
Теслярі розпиляли колоду завдовжки 12 м на 6 однакових частин. Яка довжина кожної частини?
Скільки розпилювань зроблено?
3.     Минула третя частина доби. Скільки годин залишилося до кінця доби?
4.     На ввесь шлях від селища до міста шофер витратив 3 год. У місто він приїхав о 2 год дня. У котрій годині шофер виїхав з селища?
VІ. Підведення підсумків. Рефлексія.
Метод «Незакінчене речення».
 На уроці повторили…
          склали…
          закріпили…               Вивчіть таблицю ділення на 6.
Урок читання
Тема :
І. Перевірка знань за розділом.
Виконайте тести
1. Назва прочитаного розділу
А УСЕ ТАК ЦІКАВО ДОВКОЛА
Б ДОСЛІДЖЕННЯ І СКЛАДАННЯ ТЕКСТІВ
 В СВЯТКОВА ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА
2. Розділ починається твором
А Пташина лазня
Б Син рослинного світу
В Чудо із чудес
3. Автором твору «До ре мі фа соль ля сі до» є
А  Сашко Дерманський
Б  Паола Утевська
В  Марія Чумарна
4. Назва якого твору складається з одного слова?
А  Лісова дивина
Б  Хмари
В  Наші дерева
5. Яке значення має відкриття Левенгука?
А  Як боротися з мікробами.
Б  Як боротися з пилом.
В  Як боротися з брудом.
6.Які зображення Тарасик з дідусем впізнавали у хмарах?
А  Білий вершник
Б  Риба
В  Пташине перо
7. Герої оповідання "Лісова дивина"
 А Тарасик
Б Миколка
В  Тетянка
8. Які птахи купалися в невеличкій калюжі?
А  Шпак, галки, жайворонок, синиці, плиска, горобці, сорока
Б  Ластівка, лелеки, горобці, гуси
В  Сороки, ворони, голуби, ластівки
9. Яка користь полину?
А  Боротьба з різними пташками
Б  Боротьба з різними комахами
В  Ніякої користі
ІІ.Актуалізація опорних знань.

— Яка зараз пора року?

— А які весняні свята вже відзначили у березні?

— Яке релігійні свята ми відзначили в квітні?
ІІІ.Мотивація навчальної діяльності

— Діти, весна прийшла до нас з гарним і дуже цінним подарунком. А от з яким, відгадайте.

• Як уродилась, то була я біла,

Тепер подивіться — рябенька я стала.

Мені змалювала Оксаночка бочки

У жовті, червоні і білі квіточки.

Лежу на столі біля круглої паски,

Моргаю до сиру, сміюсь до ковбаски,

До хрону, до масла, до баби сміюся,

А ну, відгадай лишень, як я звуся!

—Так, це писанка – символ свята  Великодня. Воно завжди припадає на таку прекрасну пору року, як весна. Чому?

— Кажуть, що навесні, в це свято все пробуджується від сну. І цю весну відображували в писанках.
І V.Повідомлення теми та мети уроку

— Саме про це велике свято ми й поговоримо сьогодні на уроці.

V. Вивчення нового матеріалу

1) Прочитайте легенди про писанки та крашанки.

— Існує легенда. Коли Ісуса розіп'яли на хресті, з його ран поточилася кров. З кожної краплинки виникла червона крашанка. А сльози Матері Божої, яка стояла під хрестом, молилась і гірко плакала, капали на ті червоні крашанки. І кожна крашанка перетворювалася на писанку.

Зібравши всі писанки та крашанки в хустину, Богородиця пішла до Пілата просити дозволу, щоб поховати свого Сина дорогого. Дорогою вона дарувала писанки дітям і наказувала їм жити в злагоді та мирі. З того часу бабусі, мами та сестри розписують до цього дня писанки та фарбують крашанки.
— А ще пекли паски — це обрядовий здобний великодній хліб, поширений в Україні.
2)Робота над віршем Ніни Куфко «Свято Пасхи недалечко», с.129.
- Прочитаємо вірш вголос.
- Подумайте, із якою інтонацією слід читати цей вірш.

3) Давайте дамо відповіді на запитання.
- Про яке свято йдеться у вірші?
- Як його ще називають ?
- Які звичаї бережуть люди, готуючись до свята?
- Як авторка пояснює, що означає слово святість ?
- Розгляньте малюнок, прочитайте слова, якими можна «озвучити» його?
- Знайдіть у вірші і зачитайте слова, щоб відчути святковий настрій.
- Прочитайте слова, в яких виражена основна думка твору?

VІ. Закріплення матеріалу уроку.
1.Робота над прислів'ями та прикметами.
Не дівка, а писанка.

Коли на Великдень ясно світить сонце, то через три дні піде дощ.

Коли на Великдень дощ або хмари, буде врожай.

Коли на Великдень спить господар, то виляже пшениця, а якщо господиня — льон.

2.  Рефлексія. Вправа «Синквейн»

Перший крок — назва теми (одне слово). (Пасха.)

Другий — опис теми в двох словах. (Красива, щаслива.)

Третій — рядочок опису дій у рамках певної теми (три слова). (Бережуть, пробуджується, процвітає.)

Четвертий крок — фраза з чотирьох слів, що виявляє ставлення до цієї теми. (Великдень (Пасха) — найдавніше християнське свято.)

Останній крок — синонім, що виявляє суть теми. (На уроці вдосконалили свої знання про Пасху.)
-         Вивчіть  вірш напам’ять. Надішліть відео вчительці.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків