Тест « Я досліджую світ»
Тема « Природа навесні»
1. Весняні місяці:
А) червень, липень, серпень; Б) березень,
квітень, травень;
В) грудень, січень, лютий.
2. Природні явища навесні:
А) снігопад, ожеледиця, хуртовина;
Б)
пожовтіння листя, листопад, стан спокою;
В) льодохід, повінь, сокорух.
3. Температура повітря навесні:
А) знижується; Б) підвищується; В) не
змінюється.
4. 23 березня – це день, коли:
А) тривалість дня дорівнює ночі;
Б) день стає коротшим, а ніч - довшою;
В) ніч найдовша.
5. Що відбувається з комахами навесні?
А) гинуть; Б) розмножуються; В) ховаються у корі дерев.
6. Перші провісники весни – це:
А) комахи; Б) птахи; В) рослини.
7. Сонце навесні:
А) вище над горизонтом; Б) нижче над
горизонтом; В) не змінюється.
8. Явище , яке характерне
для дерев і кущів навесні:
А) сокорух; Б) пожовтіння листя; В) стан спокою.
9. Рослина, яка зацвітає ранньою весною:
А) чорнобривці; Б) підсніжник; В) ромашка.
10. Ранньоквітучі трав’янисті рослини – це рослини,
що зацвітають:
А) до розпускання
листків на березі і черемсі;
Б)після розпускання листків на березі і
черемсі;
В) одночасно з
розпусканням листків на березі і черемсі.
11. Комахи, які з’являються першими:
А) мураха, хрущ,
сонечко;
Б) лимонниця, кропив᾿янка,
павичеве око;
В) коники- стрибунці, джмелі, мухи.
12. З настанням весни люди у садах:
А) обривають плоди;
Б) збирають ягоди з
кущів;
В) висаджують
саджанці дерев і кущів.
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Навчаюся ділового мовлення
У наш час трапляються люди, які
переконані, що писати листи надсилати листівки необов’язково. Достатньо
поспілкуватися по телефону, надіслати телеграму чи поговорити по «Viber»(у). А
яка твоя думка?
1.
Прочитай подані тексти. Де їх можна почути або прочитати? Скористайся словами для довідки і запиши в зошит, як вони називаються?
Прочитай подані тексти. Де їх можна почути або прочитати? Скористайся словами для довідки і запиши в зошит, як вони називаються?
Слова для довідки: запрошення,
оголошення, біографія, адреса, афіша.
Українське телебачення, канал 1+1
вул. Хрещатик, 26
м. Київ 1, 01001
Василь Чухліб народився 19 липня 1941
року в селі Лебедівці на Чернігівщині. Після закінчення у місті Острі середньої
школи вступив до Київського педагогічного інституту. Вчителював на Донеччині,
Київщині.
У 1978 році перейшов на журналістську
роботу. Одночасно почав писати твори для
дітей. Живе В. Чухліб у Києві.
Склади і запиши
запрошення на свій День народження.
2. Пам’ятай!
Лист — це текст,
написаний певній особі чи групі осіб. Його треба писати за певними правилами.
Склади
і прочитай правила написання листа. Скористайся словами для довідки.
P Для написання листа використовуй аркуш паперу.
P
На аркуші для листа
залишай поле .
P
Лист треба писати .
P
Звертання у листі
пиши
P
Відповідай на лист .
Слова
для довідки: чистий з рівними краями; зверху праворуч:
розбірливо, чітко, охайно; на самому початку на окремому рядку; якомога швидше.
3.
Розглянь таблицю «Як писати листа» У ній наведена опорна схема листа. До кожної частини наведи свої приклади.
Розглянь таблицю «Як писати листа» У ній наведена опорна схема листа. До кожної частини наведи свої приклади.
Можливі частини
тексту листа
|
Приклади
|
Звернення
|
Дорога моя подруго!
Моя люба бабусю!
|
Розкривається
основний зміст листа,
повідомляються новини
|
Отримала від тебе лист… Хочу розповісти тобі про новини,
яких дуже багато.
Ми придбали (їздили,
бачили)…
|
Питання адресату
|
Як ти живеш? Як Ваші успіхи?
Що нового?
|
Подяки
|
Дякуємо за …
|
Прохання писати листи
|
Я прошу Вас писати.
Я чекаю від тебе
листа. Чому не відписуєш?
|
Передача вітань
|
Передавай вітання сестрі,
мамі…
|
Прощання
|
До швидкої зустрічі.
|
Кінцівка і підпис
|
Міцно обіймаю…
Твоя подруга Наталя.
|
Дата і місце написання листа
|
24 травня 2019 р. Ужгород
|
4. Поміркуй,
як ти звернешся в листі до кожної людини, зображеної на малюнках. Скористайся
словами для довідки.
Слова для довідки: рідні мої, любі мої,
дорогий (га),
шановний (на),
любий друже, добрий день, здрастуйте.
5. За
таблицею склади і запищи листа до зображених осіб ( на вибір).
4м 6дм = дм 27дм = м дм
7дм 5см = см 36 дм = м дм
Перевірна робота №2
1. Розв’яжіть задачі.
1)До магазину
завезли 25 кілограм полуниць, а малини на 15 кілограми більше. Ліщини завезли у 5 разів менше,
ніж малини. Скільки кілограм ожини завезли в магазин? На скільки кілограмів більше завезли малини,
ніж ожини ?
2)Вздовж дороги учні
посадили 36 кущів калини , бузку у 4 рази менше. А ліщини посадили на
18 кущів більше, ніж бузку. Скільки кущів ліщини посадили учні? У
скільки разів більше посадили ліщини,
ніж бузку?
2. Порахуй приклади.
2∙ 7 +56 = (86 – 66) : 4 =
5 ∙ 8 – 21 = 31+40 : 5 =
(54 – 33) : 3 = (29 – 25) ∙ 9 =
31+40 : 5 = (63 - 39) : 3 =
36 : 4 ∙ 3 = 18 : 3 + 24 : 4
=
45 : 5 – 36 :4 = 76 – 27 : 3 =
3. Встав
пропущені числа.
4м 6дм = дм 27дм = м дм
7дм 5см = см 36 дм = м дм
Немає коментарів:
Дописати коментар