Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

пʼятниця, 10 квітня 2020 р.


Тест  « Я досліджую світ»
Тема « Природа навесні»
1. Весняні місяці:
А) червень, липень, серпень; Б) березень, квітень, травень;
В) грудень, січень, лютий.
2. Природні явища навесні:
А) снігопад, ожеледиця, хуртовина;
 Б) пожовтіння листя, листопад, стан спокою;
В) льодохід, повінь, сокорух.
3. Температура повітря навесні:
А) знижується; Б) підвищується; В) не змінюється.
4. 23 березня – це день, коли:
А) тривалість дня дорівнює ночі;
Б) день стає коротшим, а ніч - довшою;
В) ніч найдовша.
5. Що відбувається з комахами навесні?
А) гинуть; Б) розмножуються; В) ховаються у корі дерев.
6. Перші провісники весни – це:
А) комахи; Б) птахи; В) рослини.
7. Сонце навесні:
А) вище над горизонтом; Б) нижче над горизонтом; В) не змінюється.
8. Явище , яке характерне для дерев і кущів навесні:
А) сокорух; Б) пожовтіння листя; В) стан спокою.
9. Рослина, яка зацвітає ранньою весною:
А) чорнобривці; Б) підсніжник; В) ромашка.
10. Ранньоквітучі трав’янисті рослини – це рослини, що зацвітають:
А) до розпускання листків на березі і черемсі;
 Б)після розпускання листків на березі і черемсі;
В) одночасно з розпусканням листків на березі і черемсі.
11. Комахи, які з’являються першими:
А) мураха, хрущ, сонечко;
Б) лимонниця, кропив᾿янка, павичеве око;
В) коники- стрибунці, джмелі, мухи.
12. З настанням весни люди у садах:
А) обривають плоди;
Б) збирають ягоди з кущів;
В) висаджують саджанці дерев і кущів.




РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Навчаюся ділового мовлення

У наш час трапляються люди, які переконані, що писати листи надсилати листівки необов’язково. Достатньо поспілкуватися по телефону, надіслати телеграму чи поговорити по «Viber»(у). А яка твоя думка?
1. 
Прочитай подані тексти. Де їх можна почути або прочитати? Скористайся словами для довідки і запиши в зошит, як вони називаються?
Слова для довідки: запрошення, оголошення, біографія, адреса, афіша.


Українське телебачення, канал 1+1

                              вул. Хрещатик, 26
                               м. Київ 1, 01001

Василь Чухліб народився 19 липня 1941 року в селі Лебедівці на Чернігівщині. Після закінчення у місті Острі середньої школи вступив до Київського педагогічного інституту. Вчителював на Донеччині, Київщині.
У 1978 році перейшов на журналістську роботу. Одночасно почав писати твори  для дітей. Живе В. Чухліб у Києві.

Ÿ Склади і запиши запрошення на свій День народження.

2.  Пам’ятай!

       Лист — це текст, написаний певній особі чи групі           осіб.  Його треба писати за певними правилами.



Ÿ Склади і прочитай правила написання листа. Скористайся словами для довідки.
P    Для   написання   листа    використовуй             аркуш паперу.
P На аркуші для листа залишай поле                   .
P Лист треба писати                                          .
P Звертання у листі пиши                                 
P Відповідай на лист                                          .
Слова для довідки: чистий з рівними краями; зверху праворуч: розбірливо, чітко, охайно; на самому початку на окремому рядку; якомога швидше.
3. 
Розглянь таблицю «Як писати листа» У ній наведена опорна схема листа. До кожної частини наведи свої приклади.

Можливі частини
тексту листа
Приклади
Звернення
Дорога моя подруго!
Моя люба бабусю!
Розкривається основний зміст листа, повідомляються новини
Отримала від тебе лист… Хочу    розповісти    тобі    про новини, яких дуже багато.
Ми       придбали       (їздили,
бачили)…
Питання адресату
Як    ти    живеш?    Як    Ваші успіхи?
Що нового?
Подяки
Дякуємо за …
                                                                                                               
Прохання писати листи
Я прошу Вас писати.
Я чекаю від тебе листа. Чому не відписуєш?
Передача вітань
Передавай   вітання   сестрі,
мамі…
Прощання
До швидкої зустрічі.
Кінцівка і підпис
Міцно обіймаю…
Твоя подруга Наталя.
Дата і місце написання листа
24 травня 2019 р. Ужгород
4. Поміркуй, як ти звернешся в листі до кожної людини, зображеної на малюнках. Скористайся словами для довідки.
Слова для довідки: рідні мої, любі мої, дорогий (га),
шановний (на), любий друже, добрий день, здрастуйте.
5. За таблицею склади і запищи листа до зображених осіб ( на вибір). 


Перевірна робота №2


1. Розвяжіть задачі.
1)До магазину завезли 25 кілограм полуниць, а малини на 15 кілограми  більше.  Ліщини завезли  у 5 разів менше, ніж малини. Скільки кілограм ожини завезли в магазин?  На скільки кілограмів більше завезли малини, ніж ожини ?





2)Вздовж дороги учні  посадили 36 кущів  калини , бузку   у 4 рази менше. А ліщини     посадили на  18 кущів більше, ніж бузку. Скільки кущів ліщини посадили учні? У скільки разів більше  посадили ліщини, ніж бузку?
2. Порахуй приклади.
   2 7 +56 =                               (86 – 66) : 4 =
   5 8 – 21 =                              31+40 : 5 =                                   
   (54 – 33) : 3 =                        (29 – 25) 9 =    
   31+40 : 5 =                              (63 -  39) : 3 =
   36 : 4 3 =                               18 : 3 + 24 : 4 =
   45 : 5 – 36 :4 =                        76 – 27 : 3 =     
3.        Встав пропущені числа.
 


4м 6дм  =         дм                     27дм =         м        дм



7дм 5см =         см                    36 дм =          м          дм




Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків