Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

вівторок, 21 квітня 2020 р.

Розпочинаємо останній триместр навчання

21 квітня 2020 року
Урок читання
-         Дорогі діти, сьогодні на уроці читання ми знайомимось з твором Марії Чумарної «До ре мі фа соль ля сі до».
-         Коротенько про письменницю.
Марія Іванівна Чумарна (Чепурно) народилася 19 серпня 1952 р. в селі Рекшин Бережанського району Тернопільської області. Українська поетеса, педагог, журналіст, громадсько-культурна діячка. Член Національної спілки письменників України. Засновниця авторської українознавчої школи.
1975 року закінчила філологічний факультет Львівського університету. У місті Збараж працювала вчителем, літературним працівником і завідувачем відділу листів районної газети, керувала літературною студією "Заспів". Працювала журналістом у місті Сколе Львівської області.
Від 1991 року – засновниця та директор Приватної авторської школи Марії Чумарної. У 2000-2006 роках була директором авторської школи "Тривіта". Від 2006 року працює редактором і ведучою авторських програм "Літературний Львів" і "Феномен України" на Львівському телебаченні.
Марія Чумарна  є авторкою книг для дітей – казок, оповідок, притч і байок, об'єднаних тематикою Добра, Любові, Краси та їхнім значенням у людському житті. Кожен її твір – це своєрідна мандрівка Всесвітом у пошуках Щастя, гармонії душі й тіла, єдності людини з Богом. У калейдоскопі захопливих, веселих і повчальних пригод маленькі читачі пізнають закони Життя, вчаться любити, бути добрими й милосердними.




-         Прочитайте оповідання письменниці «До ре мі фа соль ля сі».
ДО РЕ МІ ФА СОЛЬ ЛЯ СІ ДО
ДО весело сонце зустрічає,
РЕ усіх вперед веде у день,
МІ щасливо на сопілці грає,
ФА співа з фіалкою пісень.
СОЛЬ підспівує у лісі соловейку,
ЛЯ до сну колише всіх малят.
СІ у зорях сяє потихеньку —
І цвіте у звуках світу сад!
Ви знаєте, що звуки і кольори можуть лікувати ваш настрій? Цього мене навчила бабуся. Якось вона прийшла до мене в гості, а я сиділа ображено в кутку і ні з ким не хотіла розмовляти. Ви знаєте, як це буває.
        Ходімо полікуємо твій настрій, — сказала бабуся.
Мені стало цікаво, як це робиться. Бабуся намалювала чорного кота.
        Ось це твій настрій. Схожий?
        Еге! — сказала я.
        А тепер намалюємо іншого кота!
Я взяла фарби і почала малювати веселого котика. Він у мене вийшов червоним, у нього були жовті лапки, а на шиї — великий рожевий бант. Зелені очиська були такі великі, що кіт, здавалося, проковтне мене своїми очима!
Кіт вийшов веселий, але я ще взяла і намалювала мишку, яка тягне кота за хвіст.
Як ви думаєте: чи полікувала бабуся мій настрій?

-         Дайте  усно відповіді на запитання .
          Як ти думаєш, чому авторка дала твору «музичну назву»?
          Що для тебе виявилося новим у творі?
          Як ти вважаєш, бабуся полікувала настрій онучки?
* Пошукай, яке завдання виконує кожна з нот. Прочитай. А яке завдання перед собою поставиш ти?
** Як ти ставишся до того, що трапилося? Що могло б статися, якщо б деякі дії не відбулися? Чи траплялося з тобою щось подібне? Розкажи про це.
*** Поміркуй, що було найзагадковішою подією у творі. Чи викликало що-небудь у творі спогади про твій власний життєвий досвід?

-         Придумай продовження твору (2-3 речення і запиши).


Українська мова
Тема : Поняття про текст.

І. Актуалізація опорних знань.

- Згадайте, що таке речення?( Це слово або група , пов’язаних між собою слів, що виражають закінчену думку.)
- Які бувають  речення за метою висловлювання ? ( Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називають розповідними, питальними, спонукальними?Наведіть приклади.
- Які бувають речення за інтонацією?(Окличні та неокличні.)
- Які слова називають в реченні головними?
-  Запишіть речення .Знайдіть підмет і присудок в реченнях. Підкресліть їх.

Наша родина святкувала свято Великодня. Мама спекла смачні паски.

- Як встановити зв’язок слів у реченні? ( За допомогою питань.С початку встановлюємо зв’язок між головними словами, а потім між словами, які належать до підмета , до присудка, до другорядних членів речення .)
- Встановіть зв’язок слів у реченні : Мама спекла смачні паски.
Прочитайте записані речення.
Петрик іде до школи. Накрапав дощик. Тролейбус підійшов до зупинки. Армія захищає кордони України. Сонце сідає за гору.
— Про що ви дізналися?
— Як ви думаєте, чому це важко визначити?
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
— Сьогодні ми дізнаємось, чому одна група речень дає нам певні відомості про щось одне, а друга — розпорошує інформацію на декілька предметів.
ІІІ.Робота над вивченням нового матеріалу.
1.                 Пошукова робота .
-                     Відкрийте підручники на с.118.Знайдіть вправу 1.
-                     Прочитайте записи ліворуч та праворуч. Де речення зв’язані між собою за змістом, а де ні?
-                     До якого запису можна дібрати заголовок?
-                     Отже, Текст – це зв’язане висловлювання, що складається з речень. Речення в тексті пов’язані між собою за змістом і розміщені в певній послідовності. До тексту можна дібрати заголовок.
2.                 Робота із вправою 2.
-                     Прочитайте вірш. Про що розповідається в ньому? Чи можна його назвати текстом? Чому? Доберіть заголовок до вірша. («Великдень», «Пасочка» чи «Писанки»).
-                     Спиши останнє речення . Яке це речення за метою висловлювання та інтонацією?
3.                 Робота над вправою 3.
-                     Прочитайте речення. Чи можна запис назвати текстом? Розмістіть речення так, щоб вийшов текст. Підберіть заголовок і запишіть вірш у віршовій формі.
4.                 Робота над вправою 4.
-                     Прочитайте текст. Доберіть заголовок .Запишіть перше речення. Яке це речення за метою висловлювання? Підкресліть службові слова.
-                     Запишіть слова вітання і відповідь на Великдень.
ІV.Підсумок уроку
— Що таке текст?
— Чим він відрізняється від групи речень?
— Що можна дібрати до тексту?
Вивчіть правило що таке текст.

Математика
Тема: Перевірка множення.
І. Усний рахунок.
Вправа « Мозковий штурм».
- Як називаються числа при дії множення?
- Як називаються числа при дії ділення?
- Яке число одержимо, якщо його поділити на 1?
- Якщо число поділити на це саме число , що одержимо?
- Що означає збільшити число в 4 рази?
- Що означає зменшити число в 4 рази?
ІІ. Розв’язання віршованих задач.
На столі -  4 миски.
В кожній з них по 3 сосиски.
Скільки всіх сосисок там,
Знати хочеться котам.
Задумалися мишки:
16 в них горішків.
На двох як поділити?
Підкажемо їм, діти?
Математичний диктант.
- Знайти добуток чисел:
3 і 9; 3 і 7; 4 і 3; 4 і 7,  5 і 9.
- Знайти частку чисел:
16 і 4; 18 і 3; 24 і 4; 40 і 5 , 28 і 4.
ІІ. Робота над матеріалом уроку.
1.Утворимо «родину» чисел із чисел 30, 5 і 6.
5٠6= 30   30: 5= 6   30 : 6=5
2. Перевіримо, що 5٠9=45
9٠5=45   45 : 5=9      45 : 9=5
Отже, Правильність виконання множення можна перевірити діленням або множенням.
3. Завдання 3.  Множення можна перевіряти діленням.
7 • 3 = 21 Перевірка: 3 • 7 = 21, 21 : 7 = 3, 21 : 3 = 7
4 • 6 = 24 Перевірка: 6 • 4 = 24, 24 : 4 = 6, 24 : 6 = 4
2 • 8 = 16 Перевірка: 8 • 2 = 16, 16 : 2 = 8, 16 : 8 = 2
5 • 9 = 45 Перевірка: 9 • 5 = 45, 45 : 5 = 9, 45 : 9 = 5
4 • 3 = 12 Перевірка: 3 • 4 = 12, 12 : 4 = 3, 12 : 3 = 4
5 • 8 = 40 Перевірка: 8 • 5 = 40, 40 : 5 = 8, 40 : 8 = 5
4.Завдання 4. Першого разу я з'їв 6 слив, а другого — у 2 рази менше. На скільки слив менше я з'їв другого разу, ніж першого?
 Запишіть Короткий запис
І раз — 6 слив
ІІ раз — ?, у 2 рази менше;  на ? менше, ніж першого разу
 Запишіть план розв’язування.
1) Скільки слив з’їв другого разу?
2) На скільки слив менше я з'їв другого разу, ніж першого?
 Запишіть розв’язання , вираз та відповідь задачі.
Завдання 5,7   №1 – циліндр, №2 – куля, №3 – конус, №4 – піраміда, №5 – циліндр
На рисунку 1 конус, 2 циліндри
Предмети, що мають форму конуса: указка, ялина, шляпа новорічна
Предмети, що мають форму циліндра: шляпа фокусника, рулон.

Завдання 6
У скільки разів 5 менше від 15?  5 < 15  у 3 рази       15 : 5 = 3
Решту допишіть самостійно.

Заповнити порожні клітинки квадрата

10
+
60
=
70
10 + 60 = 70
+


+
10 + 70 = 80
70
50
=
20
60 – 50 = 10
=

=

=
70 – 50 = 20
80
+
10
=
90
70 + 20 = 90

ІІІ. Самостійна робота.
63- 4٠7=                   29 + 28: 4=
81- 5٠9=                   36+ 4٠8=
3٠8 + 4٠9=                5٠7 – 3٠9=

ІV. Підсумок уроку.
-         Як можна перевірити правильність виконання множення?
Повторіть таблицю множення на вивчені випадки.
Я досліджую світ
Виготовте поробку та надішліть фото вчительці.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків