Освітні сайти

Публікації на проєкті "На урок"

Powered By Blogger
ЩИРО РАДА ВІТАТИ ВСІХ ГОСТЕЙ БЛОГУ! НЕХАЙ НАША СПІВПРАЦЯ БУДЕ ПЛІДНОЮ!

середа, 22 квітня 2020 р.

Продовжуємо навчання

22 квітня Урок читання
Тема : Елла Давиденко «Хмари».
І. Перевірка вивченого на минулому уроці.
- Прочитайте виразно оповідання М.Чумарної «До Ре Мі Фа Соль Ля Сі».
- Яке продовження ви придумали?
ІІ. – Сьогодні ми прочитаємо  оповідання про дуже цікаве явище.
- Коли ви малюєте малюнки, дуже часто малюєте сонечко в небі і хмаринки. А чи ви задумувались над тим на що схожа хмаринка ? Чи розглядали кумедних хмаринок?
- У природі дуже сильне випаровування можна зустріти над водоймами у спекотні дні. Головним у створенні хмар є сонце, воно і нагріває і випаровує воду. Коли водяна пара потрапляє у холодні шари повітря, то вона перетворюється на кристалики льоду Або на крапельки води.
 Краплинка до краплинки і утворюється хмарка.
- З яких хмар можна чекати дощу? Хмари різняться між собою. Хмари, що затягують небо шарами, називають шарувато - дощовими.
Хмари, що пливуть

 по небу окремо, називають купчастими.
Коли вони стають синіми - купчасто - дощовими. Такі хмари приносять опади: зливи, грози, навіть град.
- Дуже цікаве оповідання про хмари написала Елла Давиденко.
- Прочитайте його уважно вголос.
- Чим Тарасика здивували хмари? Які зображення він в них упізнавав?
- Яким хлопчиком ріс Тарасик?
- Що ж таке хмара? Як ви запам'ятали, як утворюються купчасті, шаруваті, перисті хмари?
- Чому земля є домівкою для хмар?
ІІІ. Прочитайте оповідання в особах .
ІV. Перекажи текст.

Українська мова
Тема: Будова тексту.
Мета: дати учням уявлення про будову тексту, його частини; розвивати вміння виділяти в тексті зачин, основну частину, кінцівку, абзаци; розвивати мовлення учнів; поповнювати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід уроку
I.                   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
1.     Коментоване письмо.
-         Запишіть слова. Вставте пропущені літери, поясніть написання слів.
Ден..ок, сусідн..ому, сер..озний, кол..ровий, Мурав..ов, п..ятниця, солов..ї, в..ють,
                2. Пригадайте, які частини мови ми вивчили? (Іменник, прикметник, дієслово, числівник, прийменник).
-         Слова, що вказують на назву предмета і відповідають на питання Хто?Що?, називають іменниками. Наприклад, (хто?) заєць, (що)?квітка.
-         Слова, що вказують на ознаки предметів і відповідають на питання який? Яка? Яке? Які? , називають прикметниками. Наприклад, заєць (який?) сірий. Сірий – це прикметник.
-         Слова, що вказують на дію предмета і відповідають на питання що робити?що робить?що робив?що зробив?що буде робити?що зробить?, називають дієсловами. Наприклад, заєць (що робить?) стрибає. Стрибає – це дієслово.
-         Слова, які позначають кількість предметів або їхній порядок при лічбі, відповідають на питання скільки? котрий?, називають числівниками. Наприклад, семеро козенят. Козенят (скільки?) семеро. Семеро – це числівник.
-         Слова до, із, із, за, серед, біля, під, над, з, у, в, по, на, між називають прйменниками. Прийменники пишуть окремо від інших слів.
-         Запишіть речення, поряд в дужках  ,біля кожного слова вкажіть, до якої частини мови воно належить. Для цього до слова правильно ставте запитання.
-         Золоті (прикм.)промені (…) сонця(…) освітлюють (…) білокорі(…) берізки(…).

-         Що таке текст? Як пов’язані речення в тексті? Що можна дібрати до тексту?

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні ми будемо спостерігати за тим, як будується текст, з яких частин він складається.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.    Розповідь учителя
— Текст — немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають будувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин. У зачині коротко повідомляється те, про що йтиметься в тексті.
                    Далі у будинку зводять стіни, у тексті — складають основну частину.  З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті.
Будинок завершується дахом. І в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.
1.     Робота над вправою 1, 120.Прочитайте  1 абзац тексту. Це початок розповіді, або зачин. Запишіть зачин.
-         Які події , описані в 2 абзаці? (Як починається ранок.) 2 абзац – це основна частина.
-         Прочитай 3 абзац. Він закінчує розповідь. Це кінцівка.
2.     Знайомство і вивчення правил на с.120, 121.
-         З яких частин складається текст? Що таке зачин? Основна частина? Кінцівка?
3.     Робота над загадкою.

4.      Моделювання тексту з окремих речень

        Я торкнула її ногою. Я йшла лісом і збирала кольорові листочки. Біля мене заворушилася висока травичка. Та це ж їжачок!3 них їжачок зробить м 'яку постіль  на зиму. Він збирає осінні листочки.
     -  Розташуйте речення так,щоб вийшов текст.
               ІV. Закріплення і усвідомлення вивченого матеріалу.
1.     Виконання вправи 3.
- Прочитайте запис. Де тут зачин, основна частина, кінцівка? Розмістіть в правильній послідовності. Запишіть перше речення із зачину. Підкресліть головні слова.
Зверніть увагу! Кожна частина починається з нового рядка – абзацу.

2.     Робота над вправою 4. Прочитайте текст «Первоцвіт».Знайдіть зачин, основну частину і кінцівку. Спишіть кінцівку. Підкресліть головні сова.
3.     Усне виконання вправ 5, 6.
V.Підбиття підсумків
—  З яких частин складається текст?
—  Як виділяється кожна частина тексту на письмі?

Урок математики
Тема: Знаходження невідомого множника.
I. Актуалізація опорних знань
1. Усна лічба
1.1. Гра «Не скажу!».
За завданням мами  діти лічать, наприклад, від 1 до 40, а замість чисел, які діляться на 4, говорять «Не скажу!». Ці числа запишіть у зошит.
 З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20 і так далі. Потім з кожним із записаних чисел учні називають приклади: 16 : 4 = 4; 20 : 4 = 5 і так далі.
1.2. Математичний диктант ( нагадати у,в, на)
Запис в зошит :22 квітня Дистанційна  робота Математичний диктант
• Частку чисел 18 і 3 збільшити у  5 раів..
• Суму чисел 9 і 15 поділити на 3.
• Добуток чисел 8 і 5 зменшити у 5 разів.
• Добуток чисел 6 і 4 зменшити на 18.
II. Повідомлення теми і мети уроку
– Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як знайти невідомий множник.
Виконайте  додаткове завдання.
IІІ. Вивчення нового матеріалу
1.     Робота за підручником, с.116.
1)    Прочитайте записи .
2)    Назвіть числа при множенні. Упишіть пропущені множники.
Щоб знайти невідомий множник, достатньо добуток поділити на відомий множник.
3)    Знайдіть невідомі множники у завданні 5.
4)    Якими однаковими купюрами можна набрати 15 грн.?8 грн.?10 грн.? 20 грн.?
2.     Розв’яжіть задачу.
Софійка вирізала 36 кольорових прапорців, а Славко – в 4 рази менше. Скільки прапорців вирізали діти? На скільки більше прапорців вирізала Софійка, ніж Славко?
– Що нам відомо з задачі?(Софійка вирізала 12 кольорових прапорців, а Славко – в 4 рази менше).
– В 4 рази менше – це яка дія?
– Про що питається в задачі?
– Отже, що ми будемо шукати першою дією?
– А другою? Третьою?
План
1) Скільки прапорців вирізав Славко?
2) Скільки прапорців вирізали діти?
3) На скільки більше прапорців вирізала Софійка?

ІV. Узагальнення й систематизація знань.
1.     Розв’язання прикладів 8.
2.     Самостійна робота.

-         Як знайти невідомий множник?
-         Знайдіть невідомий множник : ٠7 = 35?

Я досліджую світ







Немає коментарів:

Дописати коментар

Избранное сообщение

Розклад уроків